vineri, 23 februarie 2007

TACEREA VIBRANTA

Eram o prizioneră a gândurilor
Aruncată în jocul hazardului
Captivă a trecutului
Pe un tărâm fără conştiinţă
Îngrozită de intensitatea sentimentului…… de nepăsare
Cu fiecare clipă ce trecea
Teama de necunoscut se întărea
Nu eram decât o marionetă
În mâinile unui păpuşar nepriceput….până ce
Mi s-a întâmplat într-o seară
Să-ţi întâlnesc privirea

Refren

Intensele trăiri ale superbilor ochi căprui
Mi-au tăiat respiraţia
Tristele inflexiuni ale unei nedescifrabile viziuni
Ar topi şi cel mai îngheţat suflet
Tăcerea vibrantă a senzualelor adâncimi căprui
Descifrează secretul tainei ce o păstrezi
Atunci cînd te regăseşti pe tineÎn oglinda trecutului ce reflectă prezentul
Şi preconizeză viitorul
De fiecare dată când mă priveşti
Mă pierdÎn singurătatea inocentă a sufletului tău
Iar când vei fi departeÎţi voi duce dorul
Cu fiecare bătaie a inimiiÎmi voi reaminti
Acea clipă trecătoare
Care mi-a capturat simţurile
Aruncându-mă în neantul ochilor tăi
Mereu voi fi prizionera
Magnificilor iluzii tulburătoare
Visând la seara
Când îţi voi întâlni din nou privirea…

(Repetă refrenul)

Chase Barett

Niciun comentariu: